Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
max

 postitati 03.06.05 08:19
Käru vibra kandub autole üle.Olen seda omal nahal kogenud.
TiitR2

 postitati 10.05.05 07:36
Tsitaat:
Algselt postitas: andro
Minul olid käruratta laagrid läbi kui võttis auto võdisema. Ega enne aru saanud kui tallinn - tartu peal (meil siledaim tee).
A.

Nii, tänud vastajatele (sain aru, et kardaan ne pritsjom:D). Vastan siis nats, käru on kõige tavalisem Respo üheteljeline, mitte kuigi vana ja lahtine. Ning kõige siledam asfalt julgen vastu vaielda - on Tartu - Võru mnt. mina sõitsin Kambja - Tõrvandi kandis (uus asfalt).
andro

 postitati 09.05.05 19:19
Minul olid käruratta laagrid läbi kui võttis auto võdisema. Ega enne aru saanud kui tallinn - tartu peal (meil siledaim tee).
A.
V200

 postitati 09.05.05 19:14
Lisaks veel eelnevale, et käru rattad peaksid ka tasakaalustatud olema nagu autolgi. Siledal teel võib just tasakaalust väljas olevate rataste tekitatud vibratsioon tühja käru värisema panna ja see annab ka autos tunda.
lorrap

 postitati 09.05.05 13:44
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
...ja kiiruseks oli ca. 100 km/h. mida suuremaks, seda nagu suuremaks ka vibra


200 km/h ei taha käru vedada???
Mina pole veel Eestis päris SILEDAT teed kohanud. Ning on ju loogiline, et kerghaagis(mida sa ilmselt siis vead) on tühjalt kerge ning mida suurem hoog seda kergemini hakkavad sellised asjad ka sul taga hüppama. Lisaks peaaegu olematule massile võiks mainida ka seda, et järelkäru vedrustus on kindlasti kehvem kui sul auto oma.

Lisaks võib täiesti võimalik olla, et auto poolt taha tekitatud õhukeerised mängivad käru ringi kargama hakkamisel oma rolli. Kas sul käru on pealt lahtine või mingi kattega kaetud? Kas käru madalam kui auto või kõrgem? Ehk siis teemaks voolujoonelisus.

Ning arusaadavalt antakse kõik värinad-võdinad natukene küll summutatult, aga siiski edasti autole jäiga ühenduslüli kaudu.
TiitR2

 postitati 09.05.05 13:34
...ja kiiruseks oli ca. 100 km/h. mida suuremaks, seda nagu suuremaks ka vibra
TiitR2

 postitati 09.05.05 13:23
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Millise kiiruse juures ja mis teed mööda, kui kuumaastikku pidi siis pole mõtet teemat üldse arutadagi :P

Natuke tähelepanelikumalt lugedes leidsin, et olin kirjutanud "sileda asfaldi" peal.:)
kps

 postitati 09.05.05 12:19
Millise kiiruse juures ja mis teed mööda, kui kuumaastikku pidi siis pole mõtet teemat üldse arutadagi :P
TiitR2

 postitati 09.05.05 10:32
Hei, küsiks quattro omanike käest nõu, et tühja haagist vedades oli sileda asfaldi peal tunda sellist hooti käiva häirivat vibra, koormaga seda ei täheldanud. Et milles võis probla olla, egas kuskil kardaani seoses?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]