Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Quattro rehvid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jürarrak[/i] [quote][i]Algselt postitas: allans[/i] Liiklusohutusega tugevat tööd tegevad maad on ammu juba seda teed läinud et selgitatakse inimestele miks taga teljel peavad olema paremad rehvid ,seda just sellepärast et auto taga osa oleks paremini juhitav. Kui esirehv on natuke halvema pidamisega siis suurema kaaluga parandatakse seda pidamist vähekenegi .Kui aga taga rehv on kulunum (reeglina autode kaalujaotus ei ole 50-50%) tekib oht et pidurdusel ja põikkega pidurdusel läheb auto külglibisemisse ,see tähendab ,et siis kaalujaotus muutub veelgi esitelje kasuks ja halvalt tagarehvilt võib kaduda sootuks pidamine. [/quote] Nõus, kuid selle jaoks, et vältida tagarataste blokeerumist on autodele paigaldatud pidurdusjõu kontroll, mis ei lase tagaratastele rakendada nii suurt pidurdusjõudu, kui esiratastele. Ja pealegi käib jutt [u]veidi erineva[/u] kulunemise astmega rehvidest, kui tulla põhiteema juurde tagasi. Kui oleks valikus 2 väga korralikku rehvi ja täiesti siledat rehvi, siis olen nõus, et korralikumad peaksid olema tagumisel sillal. Lisaks nagu eelpool ka korduvalt mainitud ei tohiks nii suure läbimõõdu erinevusega rehve üldse kasutada. Tegelikult on väga lihtne tõestada, mis juhtub, kui esi- ja tagasillal kasutada väga erineva kulumisega rehve. Tõmmake kuskil märja platsi peal rooli järsult pöörates samal ajal käsipidurit. Sisuliselt on see taga rataste ja teepinna vahelise kontakti kaotamine. Mis siis juhtub? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Quattro rehvid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
19.3%
- SQL:
80.7%
]