Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 20.03.05 15:16
Osadel on ka torsenil eraldi täiteava.
Robin

 postitati 20.03.05 12:11
Õli tase peab ikka olema esimese kontroll punnini ! See tagumine väljalaske punn on selleks et seal kõik õli ikka välja tuleks kuna kasti ja tiffri vahel on kõrgem koht , ja muidu ei saaks kõike õli kätte .
QUATTRO

 postitati 14.03.05 23:01
Kui kast all on siis keerad mõlemad kontrollpunnid ära ja lisad õli kuni augu servani.Muidu on varsti torseniga dadaa.
kahesajane

 postitati 13.03.05 23:03
vahetasin käigukasti ja mõtlesin et kui kast maas kontrollin õli ka, kastis nii nagu peab aga keskdifri korpuses on eraldi väljalaske kork ja nagu sisselaske kork ka, kas sinna peab eraldi õli valama, seal nagu õli eriti polnud või piisab kui kastis on

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 20.1% - SQL: 79.9%]