Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Joel

 postitati 13.07.04 16:20
Madaldusi on ju igasuguseid erinevaid. -35mm madalduse puhul on kõht maast veel täiesti normaalsel kõrgusel. -45mm ja rohkema puhul juba hakkavad off-road-omadused:P kannatama, kui suurema diameetriga rattaid ei kasuta. Sinul oleks targem vast pealtregullitav amort panna ja rahu majas. Ma ei tea kas C4-le selliseid pakutakse ainult. Muidu, sellise amordiga saab auto olenemata vedrudest ülijäigaks keerata. Abi oleks ka jäigemast stabilisaatorvardast. Kinnitamata andmetel peaks 4,2 S6 oma olema jämedam kui turbo-S4'l, täpselt ei tea kah. Tasub uurida...
krss

 postitati 13.07.04 16:19
Lorrapile: räägi meile kah, mida halba Sa nende kummiasjanduste kohta kuulnud oled! Ise ei ole nende kohta midagi halba jällegi kuulnud, ning maal on praegu vana mosse, millel need kummiasjandused juba ca 30a all olnud ja pole kuhugi kadunud. Samuti olnud need kummijullad enamikul mu autodest, seni 100% muredevabalt. Sellega samas täiesti nõus, et kui autoga kauemaks sõitma jääda ,võiks vahetada ka vedrud. Kuid ise paneks ikkagi ka kummilätakad vähemalt vedrude alla/peale, kuna see teeb igasuguseid auke kere jaoks pehmemaks. Vedrude vahele kummi toppimine on küll odav (25kr/tk) ja kiire meetod (paar minutit per ratas), kuid AINULT nendega vaevalt et soovitud tulemust üldse saaksid...
Küll aga hirmutati mind Soomes nende Biltemas müüdavate metallist jubinatega, mida samuti auto kõrgemakssaamise nimel vedrude vahele pannakse - nendega murduvat vedrud õige pea.
jõmm

 postitati 13.07.04 16:10
Mul on Bilsteini amort + kõrge vedru ja arvasin, et päris jäik on, sest linnas raputab piisavalt :), aga nagu selgus, rajal kaldub ikka rõvedalt. Nüüd kaalun vedruvahetust, aga ei teagi, mida teha, auto kasutuskõlblikkust madala vedruga minetada ei tahaks, aga jäigemaks küll... No natuke võiks ju madalam ka olla. Kas mingeid vahepealseid variante on üldse olemas, või on ainult valik jeep või kõht vastu maad?
lorrap

 postitati 13.07.04 15:56
Krt, olen igast pahasid asju kuulnud nende kummiseibide kohta. Sellise lahenduse peale ei julge püsivalt välja minna. Leian, et see nagu rohkem selline hädaabi ajutine lahendus...:P
Endo

 postitati 13.07.04 14:09
see kummi seibide variant on vast kõige mõistlikum lahendus ja odavam ka ma arvan. kunagi sai ühele scorpale pandud need taha.
kps

 postitati 13.07.04 13:07
Ja mina pidasin enda autot madalaks. Nagu maastur seisis kõrval :P
lorrap

 postitati 13.07.04 12:57
Selge-selge, praegu tundub Joeli pakutud variant kõige mõistlikum olevat. Eks uurib veel natuke maad ja siis tegudele...
krss

 postitati 12.07.04 21:25
Peres praegu 89a Audi 80 Quattro sportversioon, millele samal põhjusel sai sportvedrude asemele orig vedrud ning kummitaldrekud vedrude alla ja peale. Jäik on endiselt, kuid kõrgem ka. Enda 87a Audi 80-l tegin sama nalja kunagi, et panin vedrude alla/peale/vahele kummipuhvrid ning läks ikka päris kõrgeks, kuid jäi ka mugavalt pehme (diisel ei jooksnud niipalju väljagi, et see pehmus häirivaks oleks muutunud:)) Samas olid all ka täiskõrged (185C ehk 185/80/14";) rehvid, mis tegid ka auklikud Tallinna tänavad päris siledaks. Ei ole kindel, kas sellised porikummid seal all ka ringi mahuks käima, kuid minul olnud mustriga mahtusid kenasti ära.
Traktortuuning rules:cool:
Joel

 postitati 12.07.04 20:01
Originaalvedru ja näiteks Koni Sport amort töötavad väga hästi koos ja teevad vajadusel olemise vägagi jäigaks - keskmisest settingust jäigemaks ei tasugi meite maal keerata...
Endo

 postitati 12.07.04 19:52
ka sportvedrusid on orig. kõrgusega, arvan et koos sport amortidega oleks see parem variant kui orig. vedrud
lorrap

 postitati 12.07.04 19:43
Tervitus,
et siis selline mure, et praegu on autol sport vedru all, mis teeb auto ka madalaks. Oleks nüüd selline soov, et auto tõsta samale kõrgusele kui ta seda oleks originaalvedruga, aga päris nii pehmeks ei tahaks, kuna sõidustiil on selline äkilisem. Seega mis kooslust soovitatakse? Tava vedru ja mingi jäik amort?

Autoks siis '89 aasta 90Q

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.5% - SQL: 49.5%]