Teema ülevaade |
andres
|
postitati 20.05.04 14:52 |
500 +18%
|
AudiQuattro
|
postitati 20.05.04 11:35 |
Palju täitmine plekkis?
|
andres
|
postitati 20.05.04 10:33 |
Neljapäeval täideti. Kusagil peab olema üli väike leke, kuna mingi surve oli veel süsteemis sees. Lekke kohta üles ei leitud, loodan, et peab sügiseni
vastu, kui just leke ei suurene (siis leiab selle vähemalt üles)
|
andres
|
postitati 12.05.04 10:47 |
Tänud info eest, neljapäeval hakkan tegelema (taevaisa võttis kuulda ja hoiab ilmad jahedad - aitähh tallegi ).
|
teints
|
postitati 11.05.04 19:58 |
Tartus Dio tankla taga Aardla tänavas kahe raudtee vahel täidetakse 500 eeguga. Enne kontrollitakse lämmastikuga lekete olemasolu.
|
margus
|
postitati 10.05.04 17:33 |
Tartus proovi sellist numbrit nagu 5158847! Väga viisaka jutuga mees on. Küsi talt ka süsteemi kontrollimise kohta, et ehk kusagilt lekib ja seal
jooksebki tühjaks süsteem.
|
Jaks
|
postitati 10.05.04 14:38 |
Proovi lühistada süsteemi surve andur ära ja vaata kas võttab kompressori taha. Kui nii toimib on süsteem tühi ja vajab täitmist.
Ise lasin just laupäev täita ( tallinnas ) ja maksin 500,- eek. Kui huvitab kus siis kirjuta privasse.
|
andres
|
postitati 10.05.04 14:35 |
Pole ju Tln. Ning sinna kanti olen see aasta vist 2x sattunud.
|
jan-kos
|
postitati 10.05.04 14:33 |
Autopartner tegi reklaami et kontrollivad ja täidavad 800 eeku Laagris maksi vastas.
|
andres
|
postitati 10.05.04 14:09 |
Ei mäleta eelmisest soojast suvest, et komp. taha tulek tunda oleks. Ehk kuna ta on automaat kliima , siis temp. üle + 5 on ta koguaeg taga ja ma ei
ole teda salongist eraldi sisse/välja lülitanud. Hetkel küll jah, igaks juhuks sai salongist ka välja lükatud (vendi poolt sisse tuleva õhu hääl
muutus vaiksemaks). Enne neljapäeva ette ei võeta, seni tuleb jahedamaid ilmu paluda
|
jan-kos
|
postitati 06.05.04 13:05 |
Ja kui kompressori järgi tõmbab siis peaks ka mootori pöörete järgi aru saama?
|
mulk
|
postitati 06.05.04 09:34 |
Põhjus väga lihtne, süsteem on tühi.
|
Silver
|
postitati 06.05.04 08:42 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres
Kiima
Üsna palju käsitletud teema, aga:
avastasin, et külmamasin ei tooda külma . Kapoti alla vaadates rihm veab
ringi kompressori rihma ratast, aga rihmaratta sisu seisab paigal. Salongi poolelt vaadates on lumehelbe märk aktiivne ehk siis põleb. Kas võib see
tähendada seda, et talvel on "külmaaine" jalga lasknud ning kuna süsteemis rõhk puudub, ei lase automaatika kompressoril taha minna?
|
Äkki korrigeeriks oma õigekirja ning teema pealkirja? Vaevalt, et keegi
siin sinu kiimaprobleeme lahendama hakkab. Selleks ikkga teised kohad
|
äss
|
postitati 06.05.04 08:17 |
Kompressori peaks taha lülitama magnetlüliti, mis salongist vajutades "haagib" kompressori rihmaratta külge. Ehk on viga lülitis?
|
andres
|
postitati 06.05.04 07:59 |
Üsna palju käsitletud teema, aga:
avastasin, et külmamasin ei tooda külma . Kapoti alla vaadates rihm veab
ringi kompressori rihma ratast, aga rihmaratta sisu seisab paigal. Salongi poolelt vaadates on lumehelbe märk aktiivne ehk siis põleb. Kas võib see
tähendada seda, et talvel on "külmaaine" jalga lasknud ning kuna süsteemis rõhk puudub, ei lase automaatika kompressoril taha minna?
|