Teema ülevaade |
kopamees
|
postitati 24.03.04 21:52 |
Võib kasutada ka 2 tungrauda...mõlemaga üheaegselt esiots üles, kindluse mõttes kummid + veel midagi kere alla ja ongi võimalus stabika konte
kontrollida/vahetada.
|
QUATTRO
|
postitati 24.03.04 20:59 |
stabilisaatori tugivarda kontrollimisega on ainult see asi,et mõlemad auto rattad peavad olema kas maas või siis õhus.Kui tõstad ainult ühe ratta
üles,siis sa seda lõtku sealt kätte ei leia,kuna stabikavarras ise läheb kere suhtes paindesse.Kõige parem on muidugi kas kanalil või käpptõstukil
seda kontrollida.Lihtsalt võtad stabikast võimalikult tugivarda ligidalt kinni ja proovid üles-alla loksutada.Kui on lõtk sees siis on see selgelt
tuntav.
|
Driver
|
postitati 24.03.04 20:49 |
et stabika konte näha selleks pole vaja katet ära võtta seda näed ratta koopast, võta ratas alt ära ja siis peakski juba näha olema
|
A 80
|
postitati 24.03.04 20:45 |
Nu selge.katsun siis auto alla vaadata,kui mahti saan.Kui aus olla,siis karterikaitse maha võtmine tahab aega,et seda ette võtta.
|
Driver
|
postitati 24.03.04 20:40 |
stabika kont on selline kahest otsast munakaga asi nagu rooliots ja asub ta stabika varda otsas ühe otsaga kinnitud stabika varda külge ja teise
otsaga amordi sääre külge!
arvan et räägin õigest asjast ja kui räägin siis see ta on
|
Driver
|
postitati 24.03.04 20:37 |
ei tea jah midagi seal ees kobiseb küll 2 õõtsapuksi on kindlalt läbi seda on kohe näha silmaga aga ex peab nad kõik üle vaatama ja võimalik et ka ära
vahetama varem sõtsin üle raudtee ei saand nagu arugi et liiprid rataste alt läbi käisid nüüd aga kobiseb täiega!
need puksid vist ei maksa ka suurt midagi ve? olen kuskilt kuulnud sellist juttu!
|
A 80
|
postitati 24.03.04 20:35 |
Stabika keskmine puks hakkab kobisema?Siis nagu selge pilt mis kobin sillas on.Stabika kont??Vat see jääb arusaamatuks,mis asi see on.
|
QUATTRO
|
postitati 24.03.04 20:28 |
Oled asjast õieti aru saanud.Lisaks neile kaheksale on ka keskmised stabilisaatorivarda puksid(kuludes võivad hakata suht vastikut kobinat tegema).
Ja vaadata tasub ka mootoripatjade ja käigukasti padja või patjade seisukorda.
|
Driver
|
postitati 24.03.04 20:23 |
küsiks siin sellist asja et palju on pukse b4l esisillas, ise avastasin ühe ratta kohta 2 õõtsapuksi ja siis,
kas on õige et sild on ise 4 puksi peal
on need neid pukse kokku siis nagu :
4 õõtsa puksi
ja 4 silla puksi
või on neid seal veel kuskil mida nii esmapilgul kohe ei näe?
ette tänades
|
ve1ks
|
postitati 22.03.04 20:21 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres01
Olen juba pikemat aega lugenud neid teemasid siin foorumis ja tundub,et audi 80 -l on esisild pisut problemaatiline.Kuidas on aga lugu vanemate audi
100-del "sigaritel".Omale võimalus soetada üks selline 84a.isend (karpaga)võileiva hinna eest 10k.-
|
Mul audi 100 2,2i ja olen selle pilliga küll rahul, esisillaga pole probleemi ja ma ikka laamendan päris tihti ning sõidan vahest sellist teed, kus
normaalne inimene käiks jala. Sigarid peavad suht hästi vastu sellistel tingimustel
|
Dantee
|
postitati 22.03.04 15:09 |
Eks igal autol tahab mõni asi remontimist, naine ju kaa vajab vahetevahel susimist! Audi 80-neid lihtsalt rohkem ja see pärast neist ka juttu siin rohkem, ega see tähenda et asi kohe nõrk on?!
|
rass
|
postitati 22.03.04 15:04 |
ma ka aru ei saa kust need nõrga esisilla luulud tulevad
(5+ aastat tallinna ja eestimaa teid - no prob)
|
rulamees
|
postitati 22.03.04 14:54 |
hmmm nuu ma küll ei ütleks et audi 80 b3 esisild nõrk oleks. Muidugi mul itaalia sarniir kestis 3 kuud, aga saksa oma juba teist aastat, ainuke nõrk
asi on stabika kondid, aga seal ka lahendus olemas- keevitada bemari omad pikemaks või panna B4 omad (sobivad identselt). Aga muidugi ei tasuks ära
unustada stabika keskmisi pukse (21 eeku tükk) millest saab kogu kolin alguse ja mis pika peale sööb stabika kondid ka ära.
|
raigo
|
postitati 21.03.04 22:57 |
See 80 esisild ei ole nõrk kui ei laamenda autoga, sama võiks öelda a4. kohta ega selle esisild ka nii nõrk pole..Pole halba autot,vaid on halb
peremees
|
andres01
|
postitati 21.03.04 22:50 |
Olen juba pikemat aega lugenud neid teemasid siin foorumis ja tundub,et audi 80 -l on esisild pisut problemaatiline.Kuidas on aga lugu vanemate audi
100-del "sigaritel".Omale võimalus soetada üks selline 84a.isend (karpaga)võileiva hinna eest 10k.-
|