Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kopamees

 postitati 24.03.04 21:52
Võib kasutada ka 2 tungrauda...mõlemaga üheaegselt esiots üles, kindluse mõttes kummid + veel midagi kere alla ja ongi võimalus stabika konte kontrollida/vahetada.
QUATTRO

 postitati 24.03.04 20:59
stabilisaatori tugivarda kontrollimisega on ainult see asi,et mõlemad auto rattad peavad olema kas maas või siis õhus.Kui tõstad ainult ühe ratta üles,siis sa seda lõtku sealt kätte ei leia,kuna stabikavarras ise läheb kere suhtes paindesse.Kõige parem on muidugi kas kanalil või käpptõstukil seda kontrollida.Lihtsalt võtad stabikast võimalikult tugivarda ligidalt kinni ja proovid üles-alla loksutada.Kui on lõtk sees siis on see selgelt tuntav.
Driver

 postitati 24.03.04 20:49
et stabika konte näha selleks pole vaja katet ära võtta seda näed ratta koopast, võta ratas alt ära ja siis peakski juba näha olema:)
A 80

 postitati 24.03.04 20:45
Nu selge.katsun siis auto alla vaadata,kui mahti saan.Kui aus olla,siis karterikaitse maha võtmine tahab aega,et seda ette võtta.
Driver

 postitati 24.03.04 20:40
stabika kont on selline kahest otsast munakaga asi nagu rooliots ja asub ta stabika varda otsas ühe otsaga kinnitud stabika varda külge ja teise otsaga amordi sääre külge!

arvan et räägin õigest asjast ja kui räägin siis see ta on:D
Driver

 postitati 24.03.04 20:37
ei tea jah midagi seal ees kobiseb küll 2 õõtsapuksi on kindlalt läbi seda on kohe näha silmaga aga ex peab nad kõik üle vaatama ja võimalik et ka ära vahetama varem sõtsin üle raudtee ei saand nagu arugi et liiprid rataste alt läbi käisid nüüd aga kobiseb täiega!:(

need puksid vist ei maksa ka suurt midagi ve? olen kuskilt kuulnud sellist juttu!
A 80

 postitati 24.03.04 20:35
Stabika keskmine puks hakkab kobisema?Siis nagu selge pilt mis kobin sillas on.Stabika kont??Vat see jääb arusaamatuks,mis asi see on.
QUATTRO

 postitati 24.03.04 20:28
Oled asjast õieti aru saanud.Lisaks neile kaheksale on ka keskmised stabilisaatorivarda puksid(kuludes võivad hakata suht vastikut kobinat tegema).
Ja vaadata tasub ka mootoripatjade ja käigukasti padja või patjade seisukorda.
Driver

 postitati 24.03.04 20:23
küsiks siin sellist asja et palju on pukse b4l esisillas, ise avastasin ühe ratta kohta 2 õõtsapuksi ja siis,
kas on õige et sild on ise 4 puksi peal

on need neid pukse kokku siis nagu :

4 õõtsa puksi
ja 4 silla puksi

või on neid seal veel kuskil mida nii esmapilgul kohe ei näe?


ette tänades:)
ve1ks

 postitati 22.03.04 20:21
Tsitaat:
Esialgne postitaja andres01
Olen juba pikemat aega lugenud neid teemasid siin foorumis ja tundub,et audi 80 -l on esisild pisut problemaatiline.Kuidas on aga lugu vanemate audi 100-del "sigaritel".Omale võimalus soetada üks selline 84a.isend (karpaga)võileiva hinna eest 10k.-
:):)

Mul audi 100 2,2i ja olen selle pilliga küll rahul, esisillaga pole probleemi ja ma ikka laamendan päris tihti ning sõidan vahest sellist teed, kus normaalne inimene käiks jala. Sigarid peavad suht hästi vastu sellistel tingimustel:D
Dantee

 postitati 22.03.04 15:09
Eks igal autol tahab mõni asi remontimist, naine ju kaa vajab vahetevahel susimist:D! Audi 80-neid lihtsalt rohkem ja see pärast neist ka juttu siin rohkem, ega see tähenda et asi kohe nõrk on?!
rass

 postitati 22.03.04 15:04
ma ka aru ei saa kust need nõrga esisilla luulud tulevad

(5+ aastat tallinna ja eestimaa teid - no prob)
rulamees

 postitati 22.03.04 14:54
hmmm nuu ma küll ei ütleks et audi 80 b3 esisild nõrk oleks. Muidugi mul itaalia sarniir kestis 3 kuud, aga saksa oma juba teist aastat, ainuke nõrk asi on stabika kondid, aga seal ka lahendus olemas- keevitada bemari omad pikemaks või panna B4 omad (sobivad identselt). Aga muidugi ei tasuks ära unustada stabika keskmisi pukse (21 eeku tükk) millest saab kogu kolin alguse ja mis pika peale sööb stabika kondid ka ära.
raigo

 postitati 21.03.04 22:57
See 80 esisild ei ole nõrk kui ei laamenda autoga, sama võiks öelda a4. kohta ega selle esisild ka nii nõrk pole..Pole halba autot,vaid on halb peremees
andres01

 postitati 21.03.04 22:50
Olen juba pikemat aega lugenud neid teemasid siin foorumis ja tundub,et audi 80 -l on esisild pisut problemaatiline.Kuidas on aga lugu vanemate audi 100-del "sigaritel".Omale võimalus soetada üks selline 84a.isend (karpaga)võileiva hinna eest 10k.-
:):)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.6% - SQL: 42.4%]