Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
m7000

 postitati 13.04.04 08:11
esmalt vaadake ikka puksid järele, kui ise ei oska siis...

www.autopartner.ee
samru

 postitati 22.03.04 16:16
külmaga on loomulikult jäigem aga ega sellepärast amort pees ei ole. Õli on lihtsalt vähe paksem - hangumine tähendab aga et õli enam ei voola.
andres

 postitati 22.03.04 15:50
Ei oska vaielda, kuna teadmised puuduvad :-)
Lihtsalt omale on jäänud mulje, et korraliku miinusega sõitma hakates on auto jäigem, kui peale 50 km läbimist.
Jäätumist olen esimesel jaapanlasel kogenud, tean seda puuvankri tunnet:D
samru

 postitati 22.03.04 13:02
amortisaatoriõli hangumistemp on nii madal, et meie kliimas seda küll ei õnnestu saavutada. Teine teema on see, kui tihend on hävinud ja vesi amordis ning jäässe läinud. "Gaasamordid" töötavad samuti õliga, selle vahega, et nendel surve sisse lastud. Päris amortidel (reiger, öhlings, bilstein jne) on õli ja gaas eraldatud, et nad ei seguneks ja ei pärsiks tööd. Panen ühe lingi http://www.bilstein.com.au/
andres

 postitati 22.03.04 12:21
Tule taevas appi.
Pea iga vedelik hangub miinus temperatuuril, samuti õli.
KUI välja on MIINUS ning ÕLI on HANGUNUD olekus ja AMORT korralikku TÖÖD ei tee, kas sellest ei või tulla sellist paukuvat heli?
Sõites loomulikult hõõrde tulemusel erituv soojus soojenab õli ning töö taastub paremini.
Ja väga loll küsimus
Mis seal amordis siis olema peab, kui mitte õli
- kas gaasiamordis on ÕLI?:o
Harige palun.
samru

 postitati 22.03.04 08:35
Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub?


Väga huvitav lähenemine. Mis seal amordis siis olema peab, kui mitte õli. Kui oleks sinna sattunud vesi, siis sellest ma saaks aru.
raivu

 postitati 21.03.04 21:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub?


Jah ka see on täitsa reaalne, kuid see tähendab seda, et need sul siis omadega läbi ja sa saad ju seda kontrollida kui auto seisab mõnda aega ja siis kiigutad seda tagaotsa, ning siis on ju näha kas jääb edasi kõikkuma või mitte.
andres

 postitati 21.03.04 13:42
Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub?
Omal ka samad sümptomid, aga enne ei hakka rabelema, kui hooldesse minek (4 k veel).
raivu

 postitati 18.03.04 13:29
Mul oli sama lugu, nüüdseks sai ära vahetatud tagasillas õõtsa/kiige puksid ja nüüd on vaikus majas. See pidi nendel ainuke ja põhiline viga olema.
tamps

 postitati 18.03.04 08:44
Tere,

Talvel miinus kraadide juures kui august läbi sõidan käib taga mõlema ratta juures päris kõva kolks. Nüüd kui väljas pluss kraadid on kolksumie kohe kõvasti vaiksemaks jäänud. Milles võib olla probleem?Mingid puksid? Amordid?

Tänan

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]