Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rass

 postitati 20.09.04 12:38
Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
Tsitaat:
Esialgne postitaja nokkar
Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga (ok ok esikõlarid ainult vahetan :D )


Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?:o
Ma mõtlen rattakoopaid...


isa paneks panuse väljapoole....logar lahti ja logari alla....


õige jutt kusjuures! ma pole sinnamaani jõudnud veel. logarid katan kivikaitse mögaga mis summutab kiviklibu kolinat vastu logiarit kui need rataste alt lendavad.
Markko

 postitati 20.09.04 12:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja ICE
B4 tulemüüri isoleerimine erilisi tulemusi ei anna. Sai tehtud ka rattakoopad jne, terve auto pmst aga mootorimüra see küll ei vähendanud.

B3ga oli lugu
lendorav

 postitati 20.09.04 12:14
auto põhja isoleerimine pole mingi kunst... ise katsin kogu põhja 4mm pigimatiga, millele panin peale viltmati, kõige lõpuks originaal polsterdus tagasi ja tulemus on rahuldav-hea. jama tekib ainult ustega. müra kostub just läbi uste ja uste ning kere vahelt. pole sinna veel optimaalset lahendust leidnud. aga jah, nagu rass juba mainis, peab natuke pingsama pilguga jälgima, kuhu panna polsterdust paksemalt ja kuhu mitte. ise ka lendasin suure hurraaga peale, iga millimeetri katsin pigi ja vildiga, kohati isegi topelt, kuid jama tekkis igatse plastik detailide ja muu tagasi toppimisega. ja kui summutama hakkad, siis kindlasti pead armatuuri maha kakkuma, sest seal taga pole just eriti kiita mingi erilise isolatsiooniga.

nii et jõudu tööle!
T.P.

 postitati 20.09.04 09:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja nokkar
Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga (ok ok esikõlarid ainult vahetan :D )


Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?:o
Ma mõtlen rattakoopaid...


isa paneks panuse väljapoole....logar lahti ja logari alla....
rass

 postitati 20.09.04 08:00
seest jah.

mul endal see hetkel käsil aga seisab rahapuuduse tõttu momendil. põhimõtteliselt katan seespoolt kõik enamvähem suuremad metallpinnad pigimatiga (~2 mm) ja rattakoopad veidi paksemalt (~4mm) PS tehase poolt on kogu põhi ja koopad kaetud ~2mm pigiga. lisaks sellele läheb sisse hunnik vilti ja vatti kuhu vähegi mahub seda ja loomulikult tehase originaal polsterdus ja summutusmatid.

aga jah paigaldades tuleb arvestada et ka salongidetailid pärast külge mahuks. mõtled küll et mis see paar millimeetrit on ja pehme vatt ka nagu suva, aga lõpuks läheb ullemaks vägistamiseks et detailid peale mahuks.
nokkar

Depicts mood of post postitati 20.09.04 07:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga (ok ok esikõlarid ainult vahetan :D )


Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?:o
Ma mõtlen rattakoopaid...
T.P.

 postitati 20.09.04 07:06
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga (ok ok esikõlarid ainult vahetan :D )
siiim

 postitati 19.09.04 18:40
Äratan vana teema üles

Hetkel siis salong laiali ja just õige aeg tegeleda heliisolatsiooniga. Probleemi valmistab liigasuur teemüra. Kas keegi oskab öelda, mis piirkonda peaks isoleerima, et sellist tüüpi mürast vabaneda?
ICE

 postitati 16.03.04 15:17
B4 tulemüüri isoleerimine erilisi tulemusi ei anna. Sai tehtud ka rattakoopad jne, terve auto pmst aga mootorimüra see küll ei vähendanud.
JL

 postitati 16.03.04 14:54
hea variant aga esialgu teostamatu...

sel juhul ka juba suurem Audi....
samru

 postitati 16.03.04 14:45
audiga on jah see häda, et mida väiksem mootor, seda rohkem müra salongis. Ma oma esimese Audi ostsin ka väikese mootoriga aga järgmised kolm juba suured 5 ja 6 silindrilised need on vaiksed. Nii, et üks variant on selline.
JL

 postitati 16.03.04 13:39
Tegemist B4ga. Mootori hääled on minu arust liiga tugevad. Tulemüüris nagu polekski müraisolatsiooni. Ja rehvimüra kostub ka eest liiga palju. Samas on Avandi tagumine ots ikka väga hästi isoleeritud. Mis aitab? Põrandapolster üles ja nii kõrgele kui ulatub pigimatid ja vilt? Kas kapotialune polster oleks ka abiks?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.6% - SQL: 48.4%]