Teema ülevaade |
rass
|
postitati 20.09.04 12:38 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja T.P.
Tsitaat: | Esialgne postitaja nokkar
Tsitaat: | Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga
(ok ok esikõlarid ainult vahetan ) |
Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?
Ma mõtlen rattakoopaid... |
isa paneks panuse väljapoole....logar lahti ja logari alla.... |
õige jutt kusjuures! ma pole sinnamaani jõudnud veel. logarid katan kivikaitse mögaga mis summutab kiviklibu kolinat vastu logiarit kui need rataste
alt lendavad.
|
Markko
|
postitati 20.09.04 12:22 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ICE
B4 tulemüüri isoleerimine erilisi tulemusi ei anna. Sai tehtud ka rattakoopad jne, terve auto pmst aga mootorimüra see küll ei vähendanud.
|
B3ga oli lugu
|
lendorav
|
postitati 20.09.04 12:14 |
auto põhja isoleerimine pole mingi kunst... ise katsin kogu põhja 4mm pigimatiga, millele panin peale viltmati, kõige lõpuks originaal polsterdus
tagasi ja tulemus on rahuldav-hea. jama tekib ainult ustega. müra kostub just läbi uste ja uste ning kere vahelt. pole sinna veel optimaalset
lahendust leidnud. aga jah, nagu rass juba mainis, peab natuke pingsama pilguga jälgima, kuhu panna polsterdust paksemalt ja kuhu mitte. ise ka
lendasin suure hurraaga peale, iga millimeetri katsin pigi ja vildiga, kohati isegi topelt, kuid jama tekkis igatse plastik detailide ja muu tagasi
toppimisega. ja kui summutama hakkad, siis kindlasti pead armatuuri maha kakkuma, sest seal taga pole just eriti kiita mingi erilise
isolatsiooniga.
nii et jõudu tööle!
|
T.P.
|
postitati 20.09.04 09:49 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja nokkar
Tsitaat: | Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga
(ok ok esikõlarid ainult vahetan ) |
Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?
Ma mõtlen rattakoopaid... |
isa paneks panuse väljapoole....logar lahti ja logari alla....
|
rass
|
postitati 20.09.04 08:00 |
seest jah.
mul endal see hetkel käsil aga seisab rahapuuduse tõttu momendil. põhimõtteliselt katan seespoolt kõik enamvähem suuremad metallpinnad pigimatiga (~2
mm) ja rattakoopad veidi paksemalt (~4mm) PS tehase poolt on kogu põhi ja koopad kaetud ~2mm pigiga. lisaks sellele läheb sisse hunnik vilti ja vatti
kuhu vähegi mahub seda ja loomulikult tehase originaal polsterdus ja summutusmatid.
aga jah paigaldades tuleb arvestada et ka salongidetailid pärast külge mahuks. mõtled küll et mis see paar millimeetrit on ja pehme vatt ka nagu suva,
aga lõpuks läheb ullemaks vägistamiseks et detailid peale mahuks.
|
nokkar
|
postitati 20.09.04 07:54 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga
(ok ok esikõlarid ainult vahetan ) |
Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?
Ma mõtlen rattakoopaid...
|
T.P.
|
postitati 20.09.04 07:06 |
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga
(ok ok esikõlarid ainult vahetan )
|
siiim
|
postitati 19.09.04 18:40 |
Äratan vana teema üles
Hetkel siis salong laiali ja just õige aeg tegeleda heliisolatsiooniga. Probleemi valmistab liigasuur teemüra. Kas keegi oskab öelda, mis piirkonda
peaks isoleerima, et sellist tüüpi mürast vabaneda?
|
ICE
|
postitati 16.03.04 15:17 |
B4 tulemüüri isoleerimine erilisi tulemusi ei anna. Sai tehtud ka rattakoopad jne, terve auto pmst aga mootorimüra see küll ei vähendanud.
|
JL
|
postitati 16.03.04 14:54 |
hea variant aga esialgu teostamatu...
sel juhul ka juba suurem Audi....
|
samru
|
postitati 16.03.04 14:45 |
audiga on jah see häda, et mida väiksem mootor, seda rohkem müra salongis. Ma oma esimese Audi ostsin ka väikese mootoriga aga järgmised kolm juba
suured 5 ja 6 silindrilised need on vaiksed. Nii, et üks variant on selline.
|
JL
|
postitati 16.03.04 13:39 |
Tegemist B4ga. Mootori hääled on minu arust liiga tugevad. Tulemüüris nagu polekski müraisolatsiooni. Ja rehvimüra kostub ka eest liiga palju. Samas
on Avandi tagumine ots ikka väga hästi isoleeritud. Mis aitab? Põrandapolster üles ja nii kõrgele kui ulatub pigimatid ja vilt? Kas kapotialune
polster oleks ka abiks?
|