Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
margus0000

 postitati 27.04.04 06:44
Ma sain oma sajal 2 korda vahetada, kuna esimese korraga ei märkand et üks tikkpolt oli teistest paari keerme võrra ülevalpool,keerasin näpitsatega siise ja oligi õlileke kadunud.
prr

 postitati 26.04.04 09:15
kärsa hais lahkukirjutatuna tähendab nagu rohkem sellist asja, et su kärss haiseb :P

prr@lõbustab ennast grammatikaga :)
Eints

 postitati 26.04.04 08:05
allapoole ikka;)
Traks

 postitati 26.04.04 07:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Kui hakkad vahetama klapikambrikaane tihendit, siis soovitan soojalt, vaata üle kaane augud, et need pole teistpidi kummis, kui on , siis oleks nad vaja tagasi togida, muidu pinguta palju tahad, aga leke ei kao ka uue tihendiga.



Mis moodi teistpidi kummis? Kas ülesse või allapoole?`
tanel

 postitati 25.04.04 06:07
Nüüdseks siis klapikambri kaane tihend vahetatud ja õli hais salongist on ka kadunud. Suured tänud kõigile vastamast.
ve1ks

 postitati 24.02.04 18:39
Kui hakkad vahetama klapikambrikaane tihendit, siis soovitan soojalt, vaata üle kaane augud, et need pole teistpidi kummis, kui on , siis oleks nad vaja tagasi togida, muidu pinguta palju tahad, aga leke ei kao ka uue tihendiga.
razii

 postitati 23.02.04 16:22
äkki hakab soojendusmootor otsad vaikselt andma (nt.harjad kulunud või see osa mille vastus harjad käivad on nii sisse söönd...)

mul momendil sama pull,et viskab vahest kärsakat
jyrka

 postitati 23.02.04 14:21
mul oli sama jama. viga selles et väike surve karteris ja surus õli õhufiltrisse vahetasin filtri ja jama kadunud
donn

 postitati 23.02.04 13:20
minul sama jama.sai tihend ära vahetatud ja vahetasin ära ka karbo. padja. kuid näe imet ikka vahest nats tunda.etiti kui auto kohapeal töötab.algul arvasin et tegemis vana õliga kuid selgus et vana sealt juba ammu läind ja uut juurde nigu ka ei tilgu. nii et paras anomaalia:(
Traks

 postitati 22.02.04 15:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja tanel358
Kuidas selle vahetamisega lood on, kas on ka kodus ise teostatav. Ja mis selle tihendi hinnaks on.


Vabalt.
Ise kui vahetasin siis panin sinna kummist originaal tihendi ja selleks pidin ka vanad tikkpoldid välja keerama ja uued asemele.

Aega võtab see toiming u 1h (vähemalt minul võttis).

Uus tihend on müügil RevalAutos koos uute tikkpoltidega ja hinnaks oli u 200 krooni kui ma ei eksi.

Traks
tanel

 postitati 22.02.04 14:00
Kuidas selle vahetamisega lood on, kas on ka kodus ise teostatav. Ja mis selle tihendi hinnaks on.
Kotkas

 postitati 22.02.04 09:04
Minul oli sama jama ja põhjuseks oli kärssav õli, mis immitses läbi klapikambri kaane tihendi mootori bloki peale.
tanel

 postitati 22.02.04 08:53
Selline probleem on viimasel ajal tekkinud et kui mootor soe tekib aeg-ajalt salongi kärsahaisu (nagu õli kärsakas). Ja seda on siis tunda läbi salongi ventika. Kui aga ventikas keerata külma peale siis ei ole täheldanud kärsa haisu, oskab keegi ütelda millest see võiks tingitud olla. Ette tänades! Isendiks 80 b4.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]