Teema ülevaade |
Rix
|
postitati 11.12.18 20:18 |
Kes puurida ei taha, võib originaali minuga ära vahetada B-osa tiiva vastu, mis mul kahepoolse teibiga pandud on (maksan mõistuse piires juurde). Ise
küll ei raatsiks originaal tiiba retsima hakata nii...
|
Lauri0112
|
postitati 11.12.18 19:09 |
Milleks puurida auke ja tekitada koht, kuhu roosteuss pugeda saab. Korralik (3m näiteks) kahepoolne teip hoiab seda tiiba paigal väga hästi.
See vähemalt minu plaan.
|
inksuuuu
|
postitati 11.12.18 16:36 |
Tänud nõuannete eest!
On olemas b7 ja b7 om tiib, mõtlesin ise ka korra et lõigata kruvikohad maha ja panna liimiga.
|
TSks
|
postitati 11.12.18 16:26 |
Kui said b7 S-line originaal ttiva, sõik sobib ja õige. Lihtsalt istutatakse peale, poldi augud puurida ja kahepoolne teip.
Kui oleks Audi b6 ning ostetud b7 tiib, siis tuli veidike lõikata pidurituleosa laiemaks/kumeramaks.
Siiani, paigaldajad need pikkad mutri osad maha lõiganud ning kleepinud vaid teibiga.
Omal Audi b6 ning plaanin ka originaali järgi augud puurida ning poltidega ka kinnitada. Eks mõõtma ning õigetesse kohtadesse augud sisse.
|
inksuuuu
|
postitati 11.12.18 16:14 |
Tere.
Väike küsimus spetsialistidele minu poolt. Õnnestus b7mele saada s-line tiib tagumise akna üles aga ei mõista kas mainitud tiivakaar tuleb istutada
lihtsalt selle tavalise osa peale? Augud kinnitamiseks mõistan puurida aga tekkis kahtlus kas tehasepoolt midagi veel teisiti tiivaga varjandi puhul.
|