Teema ülevaade |
HangOver
|
postitati 19.09.23 00:07 |
Ei ole veel see soovitus läbi käinud, aga vaata üle tule taga olev plastikkate, kas tihend on korras. Mul oli eelmisel C7-l xenonil see kate lahti
tulnud, niiskus pääses vabalt sisse ja panin uuesti ilusti kinni. Enam ei läinud uduseks.
Sama lugu oli tagumise tulega mis jupsima hakkas sedaanil. Katted panin kinni, ja enne sai tuli ka veel fööniga seest ära kuivatatud.
|
jaiks
|
postitati 18.09.23 19:18 |
Mitmel tulel olen viimasel ajal leidnud korpuse ja klaasi liitekoha juurest algavaid mõrasid. Klaaside vahetus kõige kindlam lahendus enamasti. Tartus
saan selle teemaga aidata ka, kui vaja.
|
Jann
|
postitati 18.09.23 09:20 |
Praod üles äärde tekivad osadel kapoti kinnilajatamise tagajärjel. Vaadake üle kummiplönnide asend mis kapoti nurkades. Venti saab edukalt
diagnoosida. Kui pragusid pole, vent korras ja tuulutusavad ok ei teki mingit kondentsi.
|
Lauritz
|
postitati 18.09.23 08:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Vibez
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Ega teada, kas mõnel C7-l LED-esituledega on ka seda probleemi olnud, et klaas jamab / kondents ? |
Avastasin ka omal selle probleemi nüüd.
Kas võib olla, et vent ei tööta enam? |
Kas said enda probleemi lahendatud. Mul eelmine talv tekkis sama mure kardan et maadlen sellega ka see talv. Suvel õnneks kadus ära aga noh siis ongi
temp.i vahed olematud ja niiskust ka vähem.
Esindus mõistagi ütleb sulle et ainult tulevahetus.
|
jaiks
|
postitati 14.12.22 18:36 |
Led tulede puhul niiskuse probleemiga ventikad seotud olla ei saa, nad ei võta väljast õhku juurde vaid lihtsalt puhuvad tule sees ledi osale peale
jahutamise mõttes. Ventileerimine käib neil samamoodi paari väikse ava kaudu loomuliku õhuliikumise toimel, nagu tava tuledel.
Edit: Facelift tuledel siiski jah võtab ventikas väljast õhku läbi filtri.
|
ReimsR
|
postitati 14.12.22 16:17 |
Enamasti jah praod sees. Omal sai hiljaaegu just mõlemad esituleklaasid lastud vahetada. Lisaks kooleb ka kiirelt elektroonika seal tules.
|
Jann
|
postitati 17.11.22 15:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Vibez
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Ega teada, kas mõnel C7-l LED-esituledega on ka seda probleemi olnud, et klaas jamab / kondents ? |
Avastasin ka omal selle probleemi nüüd.
Kas võib olla, et vent ei tööta enam? |
Otsi pragusid tule klaasi servades, eriti seal, kus tiib ja kapott kohtuvad. See on juba leke kuskil.
|
Vibez
|
postitati 17.11.22 12:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Ega teada, kas mõnel C7-l LED-esituledega on ka seda probleemi olnud, et klaas jamab / kondents ? |
Avastasin ka omal selle probleemi nüüd.
Kas võib olla, et vent ei tööta enam?
|
Jann
|
postitati 12.12.18 15:14 |
Õrn udukiht tules ongi normaalne selliste +-1 kraad ilmadega. Suured piisad, nagu pildil on näha, eeldab ikkagi lekkivat kohta tules. Nagu eespool
öeldi, siis täis LED tules on sundvent V407, ning ööga tekkinud õrn udukiht tule allosas kaob minutitega. Külmemate ilmadega kaob see probleem
iseenesest, kuna külm õhk on kuiv.
|
rass
|
postitati 12.12.18 14:11 |
Vana põlvkonna Volvo S80 sama probleem. Internetist lahendust otsides pakuvad palju välja DIY lahenduse, puurides tulekorpusesse augu tuulutuse jaoks
ning kattes selle coretex kangaga liimimise teel. Aga noh suht robustne värk.
|
vunts
|
postitati 12.12.18 12:22 |
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Sain paar nädalat tagasi tutika mersu kätte, üliheade LED tuledega, näitavad ja keeravad väga hästi. Autot üle andes müügimees esimese lausena
ütles, kui autoni jõudsime, et "ära niiskust esitules tähele pane, see garantii alla ei lähe".
Vot sulle LED tulesid. |
Jeepi kohta öeldi samamoodi. Pika vaidluse peale ikkagi vahetati ära, kuid ikka tekib udu. Xenonitest käib siis jutt.
|
penzio
|
postitati 12.12.18 10:31 |
Läks täitsa meelest et siia postituse olin teinud aga lisan siis lõpuks pildi kuidas tuli "higistab"
Teine tuli on täiesti kuiv.
|
end3l
|
postitati 21.11.18 23:29 |
Sain paar nädalat tagasi tutika mersu kätte, üliheade LED tuledega, näitavad ja keeravad väga hästi. Autot üle andes müügimees esimese lausena
ütles, kui autoni jõudsime, et "ära niiskust esitules tähele pane, see garantii alla ei lähe".
Vot sulle LED tulesid.
|
Ruudi
|
postitati 21.11.18 20:23 |
Mul ka vahel kuuma ilmaga pestes alumised ääred natuke udused,aga möne tunniga ise kuivanud.Kusagilt lugesin,et see normaalne nähtus.
|
AllarS3
|
postitati 21.11.18 18:52 |
See rohkem led tulede probleem ongi, senise kogemuse põhjal.
|
rs156
|
postitati 21.11.18 17:39 |
Ega teada, kas mõnel C7-l LED-esituledega on ka seda probleemi olnud, et klaas jamab / kondents ?
|
AllarS3
|
postitati 20.11.18 09:08 |
Ega muud moodi sellest lahti ei saa, kui tuleb tuli lahti võtta ja vaadata milles probleem.
Mõnel C7´mel on olnud häda klaaside mõranemises, mõnel probleem liimi vähesuses klaasi ja korpuse vahel.
Igal juhul on probleem lahendatav.
|
Rix
|
postitati 20.11.18 08:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: penzio
Tegemist on Xenon tulega. Huvitav, et just jah üks tuli higistab ja isegi päris tugevalt. Peale 30-40 min sõitu Xenon tulega ei kuivata seda ära.
Proovin pildi ka peagi üles saada. |
Võib-olla on niipalju vett tule sees, et tulekorpuse põhjas on loik lausa? B6-e bi-xenonitega on sama häda. Sain jälile, et seal tuleb vesi
reguleerimisvarda juurest sisse, koguneb tule korpuse põhja ja siis on klaasid 24/7 udused. Ja see on väga levinud probleem. Pärast seda, kui sain
reguleerimisvarda juurest pidama uue tihendi abil on aegajalt ainult kerge udu kirme klaasi all servas ja see kaob sealt mõne minutiga ära, kui tuled
põlema panna.
Ühe naabri C7-l ka sama probleemiga. Ei ole mina uurinud mis tuledega see on, aga sellel samuti higistab juhipoolne tuli jubedal kombel koguaeg (terve
klaas on lausa seest poolt vee piiskasid täis).
|
penzio
|
postitati 20.11.18 07:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: penzio
Kuidas esitulest kondentsi välja saada? Kas neid tuulutus avasid saab ise nö läbi puhuda vms? |
Kas Xenon või LED. Halogeeni FL-i küljest ei tohiks leida. Kas üks tuli, või mõlemad? Tee mõni pilt.
LED on näiteks aktiiv ventilatsiooniga ja niiske ilmaga meie kliimas mingil temperatuuril allääres õrn udukirme on isegi normaalne. See kaob suht
ruttu ära. |
Tegemist on Xenon tulega. Huvitav, et just jah üks tuli higistab ja isegi päris tugevalt. Peale 30-40 min sõitu Xenon tulega ei kuivata seda ära.
Proovin pildi ka peagi üles saada.
|
penzio
|
postitati 20.11.18 07:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Pane 100w halogeenid sisse. |
selle 100w võid endale kuskilt sisse pista!
|
Amadeus
|
postitati 19.11.18 22:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: penzio
Kuidas esitulest kondentsi välja saada? Kas neid tuulutus avasid saab ise nö läbi puhuda vms? |
Kas Xenon või LED? Halogeeni FL-i küljest ei tohiks leida. Kas üks tuli, või mõlemad? Tee mõni pilt.
LED on näiteks aktiiv ventilatsiooniga ja niiske ilmaga meie kliimas mingil temperatuuril allääres õrn udukirme on isegi normaalne. See kaob suht
ruttu ära.
|
Simps
|
postitati 19.11.18 20:31 |
Pane 100w halogeenid sisse.
|
penzio
|
postitati 19.11.18 18:44 |
Kuidas esitulest kondentsi välja saada? Kas neid tuulutus avasid saab ise nö läbi puhuda vms?
|