Teema ülevaade |
Mattisson
|
postitati 18.11.18 16:25 |
Ehk kui teha kõigepealt SELLEGA ja seejärel SELLEGA siis peaks hea jääma?
Ma arvan, et üritan alguses ainult katkise ala katta ja see ei jää väga silmatorkav.
|
stihl
|
postitati 17.11.18 10:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Liivapaberit ei soovita, võtad Zn kihi maha, siis on raske krundil ja kivikaitsmel selle rooste vastu võidelda. Korralikult lahustiga puhtaks,
lahtised värviääred lõika ära, siis krunt ja kivikaitse. |
Ära utreeri. C6-el on tsingikiht umbes 1mm, kui Audi 80-nel oli ta pool meetrit.
Kui piltlikult rääkida.
Mina laseks ta traatkettaga haljaks, siis EPO krunt peale (see tänapäeval juba sisaldab kõiki happekrundi komponente), ja lõpuks värv + lakk peale.
Kivikaitse, kui oli, siis vastavalt enne värvi või pärast.
Ükski tehas ei töötle karpe nii hästi.
.
|
Ahti
|
postitati 17.11.18 10:22 |
See õrn rooste tuleb lahtustiga maha. Kui niiske, siis fööniga kuivata ära enne.
|
Mattisson
|
postitati 17.11.18 07:21 |
Tänud, ma ise ei teadnud, et need tsingitud.
Muidugi jama on see, et arvatavasti kui alles väike nurk lahti oli, siis pääses vesi sinna vahele juba ja nüüd lahtise tükk all on roostekirme
peal.
Need roostemuumdurid vist nii ei toimi, et panen kihi seda ja siis muud asjad otsa? Selle õrna roostekihi peab ikka vast kätte saama?
|
Ahti
|
postitati 16.11.18 22:08 |
Liivapaberit ei soovita, võtad Zn kihi maha, siis on raske krundil ja kivikaitsmel selle rooste vastu võidelda. Korralikult lahustiga puhtaks,
lahtised värviääred lõika ära, siis krunt ja kivikaitse.
|
Mattisson
|
postitati 16.11.18 18:49 |
Avastasin pesu käigus, et karbil on väikene (u 1 cm2) suurune tükike kivikatiset lahti. Kindlasti tahan enne talve korda teha selle.
Millega soovitate pinda töödelda ja pärast katta? Liivapaberiga üle, krunt peale ja seejärel sprei kivikaitse?
|
|