Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 16.10.18 19:19
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tee üks selline tunniga ära, pane see odav junn sinna sisse ja siis vaatad seda asja nädalapärast uuesti ning hoopis teise pilguga.


Aga miks mitte!
Too auto, junn ka ja ma teen ära!
Aga nädalapärast vaatad seda ise teise pilguga!

P.S. Iroonia on vist Sinu jaoks tundmatu mõiste, yanekk?
Siiani oled ikks asjadest normaalselt aru saanud. Ja jälgi hüüumärkide liikumist kah teemas...

.
yanekk

 postitati 16.10.18 17:22
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Kas keegi oskab mingitest summadest rääkida- trossid,vahetus jne?


Mine osta see trossindus ära, nagunii läheb ükskord vaja, sest need pole mingid elukestvad asjad!
4F0837461D kui ma ei eksi.
Poola usinate käte poolt tehtud kuni 50€/komplekt (paar aastat ikks kestab!) või siis veel usinamate saksa käte poolt tehtud 150€
Vahetuseks kulub oma tunnike vast ära!

.


Tee üks selline tunniga ära, pane see odav junn sinna sisse ja siis vaatad seda asja nädalapärast uuesti ning hoopis teise pilguga.
stihl

 postitati 16.10.18 04:42
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Kas keegi oskab mingitest summadest rääkida- trossid,vahetus jne?


Mine osta see trossindus ära, nagunii läheb ükskord vaja, sest need pole mingid elukestvad asjad!
4F0837461D kui ma ei eksi.
Poola usinate käte poolt tehtud kuni 50€/komplekt (paar aastat ikks kestab!) või siis veel usinamate saksa käte poolt tehtud 150€
Vahetuseks kulub oma tunnike vast ära!

.
Jann

 postitati 16.10.18 02:26
Soovitaks enne ise tegemist youtuubist mõnda videot vaadata, seal neid jagub. Siis saab ka oma võimekust hinnata asja lahendamisel.
lynx

 postitati 15.10.18 18:23
Kuna klaasi kinnitus on ainult keskel, siis on raske aru saada miks klaasi üldse viltu kisub.
Raam viga saanud, et poob kusagilt kinni?

Trossi probleem annab tavaliselt endast raginaga märku, isegi kui peaks olema kuidagi rullilt maha jooksnud, siis võiks mingis asendis nagu suur vabakäik olla.

Foorumis seda keegi korda ei tee ja igaühel on oma nägemus nii veast kui remondist.

Samas, kui eesmärk on raha kokku hoida ja ise asi korda teha, siis soovitan alustuseks uksepolster eemaldada ja vaadata mis sealt vastu vaatab.
Seda "mürasummutus" matti saab niipalju eemale, et ukse sisse pilt heita. ;)
rainz66

 postitati 15.10.18 17:42
Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

11a. Allroad on C6.


Vabandan, minu viga.

Kui klaas enne liikus ja nüüd enam ei liigu, siis pidi midagi seal järele andma.

C6 kinnitub klaas klahe kruviga ja seal on väike reguleerimise võimalus kinnituses, iseasi kas ja kui palju see muudab. Keskmine post (kus küjes on ka klaasi kinnitus), kinnitub väikese poldiga sisemise uksepleki külge ja seda ei anna viltu panna.

Ilma polstrit maha võtmata palju teha ei saa, kui siis ainult määret tihendi sisse lasta. Ei õigusta sellist käitumist, kuid see on väheseid võimamalusi, mida kiiresti proovida saab.
Kui klaas ikka pooles vinnas, võib ju proovida käega lisaks aidata, seniks kuni asja korda saab.
nii ongi,alla sõidab vaikselt ilusti aga ülesse poole peal kisub vilttu ja siis laseb automaatselt mingi 5 cm alla tagasi. käega sättisin klaasi õigeks siis sain kinni lasta ilusti! Midagi selle trossi majandusega juhtus! Kas keegi oskab mingitest summadest rääkida- trossid,vahetus jne?
lynx

 postitati 15.10.18 16:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

11a. Allroad on C6.


Vabandan, minu viga.

Kui klaas enne liikus ja nüüd enam ei liigu, siis pidi midagi seal järele andma.

C6 kinnitub klaas klahe kruviga ja seal on väike reguleerimise võimalus kinnituses, iseasi kas ja kui palju see muudab. Keskmine post (kus küjes on ka klaasi kinnitus), kinnitub väikese poldiga sisemise uksepleki külge ja seda ei anna viltu panna.

Ilma polstrit maha võtmata palju teha ei saa, kui siis ainult määret tihendi sisse lasta. Ei õigusta sellist käitumist, kuid see on väheseid võimamalusi, mida kiiresti proovida saab.
Kui klaas ikka pooles vinnas, võib ju proovida käega lisaks aidata, seniks kuni asja korda saab.
Jann

 postitati 15.10.18 15:56
Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Päris suur, kui ise mekaanic ei ole tasub teha lasta. Tüübleid polstrile on nagunii uusi vaja.


Tüüblite endiga ei juhtu midagi, ennem annab polstri küljes olev kinnitus järele, kuid üldse.

Asjast ka.

Võimalusi on mitmeid, kuid proovi enne pooleldi avatud aknaga kas ka reaalselt loksub seal (iseasi kuipalju seda üldse seal raami sees liigutada annab).
Kui sa liigutasid aknaid ainult süüde sees, proovi töötava mootoriga.

Nii veider kui see ka pole, siis olen korduvalt näinud, kus kõik oleks justkui paigas ja ikkagi ei liigu.
See ei ole küll normaalne lahendus, kuid natukene määret tihendisse ja asi käib kui kulda (eeldusel, et kõik muu on paigas).
C7 ei käi aknaraam eraldi lahti, et sealt võiks viga otsida, mis muidugi ei täheda, et kellegi karvane kästi pole keretöid teinud.

Kui midagi muud ei aita, polster maha ja siis saab juba täpsemalt näha mis viga.
Polster käib ära kolme poldiga ja oma eemaldatav mõne minutiga.


11a. Allroad on C6.
lynx

 postitati 15.10.18 15:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Päris suur, kui ise mekaanic ei ole tasub teha lasta. Tüübleid polstrile on nagunii uusi vaja.


Tüüblite endiga ei juhtu midagi, ennem annab polstri küljes olev kinnitus järele, kuid üldse.

Asjast ka.

Võimalusi on mitmeid, kuid proovi enne pooleldi avatud aknaga kas ka reaalselt loksub seal (iseasi kuipalju seda üldse seal raami sees liigutada annab).
Kui sa liigutasid aknaid ainult süüde sees, proovi töötava mootoriga.

Nii veider kui see ka pole, siis olen korduvalt näinud, kus kõik oleks justkui paigas ja ikkagi ei liigu.
See ei ole küll normaalne lahendus, kuid natukene määret tihendisse ja asi käib kui kulda (eeldusel, et kõik muu on paigas).
C7 ei käi aknaraam eraldi lahti, et sealt võiks viga otsida, mis muidugi ei täheda, et kellegi karvane kästi pole keretöid teinud.

Kui midagi muud ei aita, polster maha ja siis saab juba täpsemalt näha mis viga.
Polster käib ära kolme poldiga ja oma eemaldatav mõne minutiga.
Jann

 postitati 15.10.18 15:20
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
kui suur töö on seda vahetada?


Päris suur, kui ise mekaanic ei ole, tasub teha lasta. Tüübleid polstrile on nagunii uusi vaja.
rainz66

 postitati 15.10.18 14:40
kui suur töö on seda vahetada?
Rix

 postitati 15.10.18 13:38
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Tere,hakkas järsku selline jama et ukseklaas alla sõidab ilusti aga üles lastes kisub poole peal vilttu ja läheb alla tagasi! Milles võib viga olla? Siinid on kah nagu sodist puhtad!


Klaas liigub kahe trossi abil, mille küljes on plastikust kinnitused, kuhu kinnitub klaas. Üks kinnitustes on purunenud ja ainult üks tross (ühes otsast) tõstab klaasi. Poob kinni (nagu oleks midagi vahele jäänud) ja turvalisuse pärast avaneb uuesti.
rainz66

 postitati 15.10.18 13:31
Tere,hakkas järsku selline jama et ukseklaas alla sõidab ilusti aga üles lastes kisub poole peal vilttu ja läheb alla tagasi! Milles võib viga olla? Siinid on kah nagu sodist puhtad!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.2% - SQL: 32.8%]