Teema ülevaade |
anduke88
|
postitati 22.11.17 08:40 |
No vot. Kui mul 08 paiku Audi 80 oli, proovisin tollel ajal neid polte lahti keerata mis tolle teema viimasel pildil näidatud, aga loobusin, kuna
mitte mingi asjaga ei suutnud neid polte lahti keerata. Ei aidanud ka igasugused õlid, rooste tooted jne. Ja samamoodi ta jäigi kuniks auto müüdud
sai.
|
TiitR2
|
postitati 21.11.17 23:41 |
Tänud.
|
inksuuuu
|
postitati 21.11.17 23:33 |
Leidsin üles ka teema kuidas hingesid vajadusel rihtida. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=24405
|
stihl
|
postitati 20.11.17 13:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Sai poisile esimeseks autoks üks B4 kerega Audi ostetud. Nagu vanale autole ikka kohane, siis vajaksid ravi esiuste ära kulunud hinged.
|
Ravi on ainult üks: auto uks kergelt lahti, tõstuki käpp ukse tagaosa alla ja raginal pisut tõsta.
Mingi kerevenitusega tegelenud pleku võiks juures olla, et üritus täitsa pekki ei läheks.
Ainult edasijõudnutele!...
Aga sekundiks toimib ja uks hakkab ilusasti käima. Ukse hingede loksu see muidugi ei likvideeri, selle vastu aitab ainult hingede vahetus.
Kunagi uurisin, B3/B4-j hing maksis uuena 70€/tk (vaja veel värvida ka!), kui treiali töö on odavam, siis tuld.
.
|
spindle
|
postitati 20.11.17 11:58 |
Saatsin u2u
|
TiitR2
|
postitati 20.11.17 09:53 |
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
Võtme suurusi on 2 oleneb aasrast kas 16 või 13 mm.
|
Aasta on 94
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
1 taastatud on praegugi üle võid hinnapakkumise teha, arvestades seda freesija ja treiali tund pluss puksimaterjal ei ole odav.
|
Aga ütle see hind ära siis
|
spindle
|
postitati 20.11.17 07:52 |
Moarust b5 kerel ei saa neid hingesid niimodi sättida nagu b4 kerel masinatel.
B4 hingesid vaevab see, et tift roostetab ära ja siis keeratakse ust lahti tehes puruks.
Raviks on vana välja lüüa uus puks ja uus tift panna.
Iseenest hinge korpus on igavene.
|
anduke88
|
postitati 20.11.17 07:44 |
Omal A4-l peaks kunagi sama teema ette võtma. Kas vahetada või paika timmida - uks veidi viltu ees.
Vaatasin, et uus A osa on soodukaga ~100eur tk. Korralik soolane hind. 4 ust x 2 hinge = 8 tk Täishinnaga ostes maksab komplekt rohkem kui auto ise väärt on.
|
spindle
|
postitati 20.11.17 06:10 |
Kõige kergem on u- kujulise silmusvõtmega kerepoolseid keerata.
Ülemist pole vaja lahti teha, keegi peab ust lihtsalt hoidma, siis jääb juhtmete probleem ka ära.
Võtme suurusi on 2 oleneb aasrast kas 16 või 13 mm.
Omal taastasin hinged, sai parem kui originaal.
1 taastatud on praegugi üle võid hinnapakkumise teha, arvestades seda freesija ja treiali tund pluss puksimaterjal ei ole odav.
Tagumine hing ei sobi.
Esimesed alumised on täpselt ühesugused. Coupel ja sedaanil ja avandil kõik on sama.
Juhi ja kõrvalistuja oma on ka sama ,lihtsalt oleneb kummal pool kasutad, ühel juhul lihtsalt pööratud kujul.
|
inksuuuu
|
postitati 19.11.17 19:48 |
Terv.
Just mässasin ise ka oma quattroga samal teemal. Ainuke asi mida mina mõtlesin proovida on tagumise ukse hingi.
Tundusid sarnased,kuigi 100%ei ole kindel, seda võiks keegi targem täpsustada siin.
Vahetus ei ole keeruline, kummiloti seest juhtmed/voolik lahti. Ukseküljest torx kruvid(torx45 peaks olema) välja.
Edasi auto küljest tuleks keerata poldid lahti( kui ei eksi siis 16padrun).
Poldid maas, siis läheb suuremat kuuskanti vaja 12mm kuuskant.
Pärast se rihtimine kokkupannes on korralik menetlemine, kui muidugi hinged on korralikud siis lihtsam.
|
TiitR2
|
postitati 19.11.17 18:51 |
Sai poisile esimeseks autoks üks B4 kerega Audi ostetud. Nagu vanale autole ikka kohane, siis vajaksid vahetust/ravi esiuste ära kulunud hinged.
Otsisin ka siinsetest teemadest otsinguga, kuid konkreetset midagi ei leidnud.
Oskate näpunäiteid anda? Lammarist loksuvabad (kui on selliseid asju üldse) hinged sebida? Kuidas vahetus ette näeks?
|