Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rix

 postitati 17.07.17 07:16
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Vahetasin ka ühel b5 suhteliselt suvalt ja panin automaailma kõige odavamad. Tulemuseks see, et luuki lahti tehes peab ise eemale hoidma, sest poole maa pealt võib vastu lõuga saada luugiga. Jubedalt kiiresti ja jõuga virutab lahti luugi, nii et lõppasendisse jõides paneb auto õõtsuma.


Selle peale ei oska muud soovitada, kui tõesti proovida seda amortide ringi keeramise varianti (ehk muutub midagi) või kui see ei aia, siis hakata otsima B-osa amorte, millel oleks see "interstop" kiri peal ja kui seda ei leia, siis ilmselt pole muud lahendust, kui ainult OEM.
jaiks

 postitati 17.07.17 07:06
Vahetasin ka ühel b5 suhteliselt suvalt ja panin automaailma kõige odavamad. Tulemuseks see, et luuki lahti tehes peab ise eemale hoidma, sest poole maa pealt võib vastu lõuga saada luugiga. Jubedalt kiiresti ja jõuga virutab lahti luugi, nii et lõppasendisse jõides paneb auto õõtsuma.
anduke88

 postitati 16.07.17 20:57
Kusjuures isegi ei ole selle peale tulnud et uurida neid tähiseid sedaviisi. Tavaliselt on originaal amort olnud kallis ja pigem uurinud B osa. C6-l sai võetud sama mis küljes kuna hind tuli väga hea, seega tollel ei saanud miskit aru, aga avandil jah, läheb üles välja, ikka lükka käega paar nõksu edasi, muidu löön pea ära (miskipärast el. luuk man. sättides ei jätta uut ehk maxi lükatud asendit üldse meelde).

Viimane näide B5 sedaani tagaluugi amortidest. Mingi norm firma võetud millest ikka kuskil kuulnud, mõõdud sama N samad ja tulemus - paigaldades ei tahtnud hästi vahele minna aga see selleks. Avades pead alguses käega kaasa aitama ja siis viskab luugi lahti sellise hooga et mõtled et käib tagaklaasis ära.
Ja kinni pannes tuleb alguses normaalselt ja kui luuk on sellise 45 kraadise nurga all (no auto küljelt vaadates, suletud asendi suunas), siis no ise kinni ei lähe nagu vanasti, pmst ela seljas ja suru jõuga alla. Praeguseks juba ära harjunud aga ega naljalt ühe käega tagaluuki kinni ei pane.
Rix

 postitati 15.07.17 20:23
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tänud, siin juba infot, mis võib abiks olla. Vanadel on ka jah interstop peale kirjutatud ja ei oskand ise seda amordi tüübiga seostada, pigem arvasin et see firma nimetus. Seega 5NF jah oleks minule sobilik.


Vaatasin, minu B6-l on E lõpuga amordid ja pidurdab sujuvalt ning saab edasi lükata luuki.
jaiks

 postitati 13.07.17 22:22
Tänud, siin juba infot, mis võib abiks olla. Vanadel on ka jah interstop peale kirjutatud ja ei oskand ise seda amordi tüübiga seostada, pigem arvasin et see firma nimetus. Seega 5NF jah oleks minule sobilik.
Rix

 postitati 13.07.17 21:37
B5-l oli samamoodi, et originaalidega lõpp avanes sujuvalt ja sai ise veel natuke üles poole lükata. Väsisid need ühel hetkel ära ja said ostetud uued B-osa amordid. Nendega hakkas luuk hooga üles käima, tekitas lausa hirmu, et ühel hetkel käib luuk hooga katusele tagurpidi. Selle peale oskasid paar inimest soovitada, et pööraks amordid ringi, et pidavat aitama, selleni aga ei jõudnudki, kuna auto sai enne müüdud ja lihtsam oli luuki natuke iga kord käega takistada. Seega ilmselt see on B-osa amortide viga, et pole sujuvat pidurdust vms. Kui uusi originaale ei tihka osta (~30-40€/tk), siis äkki katsuda leida korralikud kasutatud originaalid.

Mul B6-l ka avaneb suhteliselt sujuvalt lõpp. Meeles on, siis katsun koodi vaadata.

Muidu originaalide koodid sellised.
B6:
http://upload.staatus.eu/files/medium/14999775691238671956.jpeg
B7:
http://upload.staatus.eu/files/medium/14999775701058287127.jpeg

5NF = Interstop gas prop for tailgate (ilmselt tahad sellist?)
5NC = Standard tailgate stay
jaiks

 postitati 13.07.17 20:54
Oleks abi tarvis õigete luugiamortide leidmisel.
Eelnevalt oli autol tagaluugil amordid, mis lasid luugi üles aga mitte päris lõpuni. Jäi amordil veel paar sentimeetrit varuks et ise vajadusel luuki kõrgemale lükata, see võimalus on isegi luugi hingedel joonisega esile toodud. Nüüd aga aeg uued osta ja kindluse mõttes sai vin koodi järgi uued tellitud, olevat mitu varianti. Uued amordid tulid aga täitsa tavalised ja löövad luugi lärtsti kõige kõrgemasse asendisse. Lühemal inimesel annab küünitada teda alla tirida.
Kuidas nüüd leida need õiged uuesti? Pole leidnud ühtegi amorti, millel selline asi infos märgitud oleks. Esinduse originaalid ainus variant? Googeldades vanade tootekoodi järgi viskab ka kõikvõimalikke suvalisi ette.

A4 B7 2.5tdi 120kw 2005a.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.5% - SQL: 48.5%]