Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kuits

 postitati 25.12.16 16:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Üll63
Kahtlustasin ise ka seda klaasi ja mootori võlli vahelist O tihendit.Tundus seestpoolt vaadates niiske.Kisun laiali,ning millega selle tihendi asendan?Siliooniga?


Kasutatakse ka olukorda, kus kaotatakse üldse ära, asemele läheb antenni augu kate ja kogu lugu.
Üll63

 postitati 25.12.16 15:14
Kahtlustasin ise ka seda klaasi ja mootori võlli vahelist O tihendit.Tundus seestpoolt vaadates niiske.Kisun laiali,ning millega selle tihendi asendan?Siliooniga?
Kuits

 postitati 25.12.16 11:27
Klaasi servad OK?
Ega üldiselt palju võimalusi lekkeks pole, sest ilmselt lukustuse juurest vett sisse niiväga ei suru. Pigem, kas ikka tihendite/luugi korrapäratu toimimine vöi klaasi tihend enam ei pea (olgugi, et liimitud klaas)
Nagu ka RIX vaikselt vihjas, siis võib ka tagumise kojamehe mootori völli ja klaasi vaheline O röngas lekkida.

Tagumise klaasipuhasti agregaadi vöid rahulikult maha keerata ja laual lilleks kiskuda, näed ära mis sees toimuba ja vajadusel saad puhastada ning määrida. Streigivad üldiselt niiskuse/vee tõttu, mis sisse pääseb. Isiklikult olen enda masinal ühe suutnud täielikult ära uputada, lahti võttes tuli nii mehhanismi, kui ka mootori korpusest vett ... imekombel töötab siiani ja midagi muud pole ka maha põletanud.

Tagumisest kojamehe mootorist on foorumis ka vist veidi põhjalikum jutt, kus nii pilte, kui lahendusi, ilmselt OTSING abiga leiaks teema üles.
Üll63

 postitati 24.12.16 23:29
Seal üldse see pihusti must otsik murdunud.Voolik küll taga.Vaevalt see murdunud pihustiotsik seal mingit rolli mängib.Kui öö läbi vihma sadanud,siis hommikul luuki avades jookseb nurkadest sirinal vett välja.Eelmisel päeval oli ilus ilm,ning vee jooksu ei täheldanud.
Rix

 postitati 24.12.16 23:14
Kas kasutad tagaklaasi pesemiseks ka klaasipesu vett? Äkki hoopis lekib see, kusagilt pumba korpuse seest või voolik vigane vm. Kui polster maas, proovi siis tagaklaasi pesta (lase kellelgi vett lasta ja ise samal ajal jälgi, kas hakkab mootori juurest või kusagilt tilkuma).
Üll63

 postitati 24.12.16 22:13
Silmaga vaadates on tagaluugi tihend OK.Jah juhipoolne uks ka samas seisus,ning kui uks lahti juba,siis tagaluugi avamise lõkatsit vajutades luuk ei avane.Mitu korda vajutades siiski avaneb.Taga klaasid ka suht udused,arvan,et liigniiskusest.Pead silmas seda suurt kummi tihendid,mis sees pool ääre küljes?Silmaga vaadates norm.Pragusid,ega katkisi kohti ei täheldanud.Kas on reaalne,et kusagilt kojamehe mootori võlli vahelt surub sisse,mis väljapoole klaasist jääb,et see tihend seal all?Lisan veel ühe huvitava asja.Nimelt tagaluugi kojamees ka vahel streigib.Lülitan sisse,teeb 2 täistsüklit,siis vaikib.Vahel teeb pool täistsüklit,ning jääb keset klaasi kella 12 asendisse keset klaasi.Ootan minuti,ning ei midagi,lülitan tagakojamehe välja.Vahel ei hakka üldse tööle,vaikus.Lähen välja,logistan kojameest vardast(tõmban,surun seda võlli kojamehest,liigutan kojamehe käiku vähe),istun autosse,töötab mõni aeg jälle,aga mitte alati ei aita ka see.Vaatasin,et äkki mootori pistik oksüdeerunud.Aga ei-puhas,nagu vabrikust tulnud.Tundub,nagu võlli all mingi tihend,ning tekib logistades,enda poole tõmmates mingi liikumiune.Vaevalt see niiskus seal seda kojamehe tööd segab,aga kas on loogiline,et sealt alt pääsebki vesi auto tagaluuki,millest ka alustasin teema postitust?Kas seal võlli all on mingi tihend,mis liibub seest vastu tagaklaasi?Eemaldasi tagakatte luugist seestpoolt,mootor tundub ka visuaalselt kuiv,roostet igatahes ei täheldanud.Kas on võimalik mingi harjade kulumine seal sees,et selline anomaalia?Kaitse kontrollitud blokis,korras,või veel mingi võlli rooste seal sees,hammasrattad?Vaatasin,mootori võlli osa kinnitatud 7 tähik kruviga.Ei hakanud veel lahti kiskuma,äkki vajab määrimist?On kellelgil kogemust,sama juhtunud,nagu minul?
Kuits

 postitati 24.12.16 21:38
Vaakumpump ei ole keeramise tugevusel määrajaks, selles ei pea pead vaevama.
Kas teisel uksel on keeramine samuti "tummine"?
Keskluku pump on Avant kerel taga paremas "taskus" klaasipesuvee potsiku kohal.
Vee sattumine luuki võib olla ka põhjustatud tihendist.
Üll63

 postitati 24.12.16 21:11
Tere!Mure selline,et Audi A4 Avant 1996a.vesi sattub tagaluuki sisse.Kui tagaluuk avada,siis voolab nurkadest sirinal peale suuri vihmasid vett.Oskab keegi aidata,milles probleem.Ise eemaldasin sisemise katte,aga ei saa aru,kust nagu vesi sisse võiks tulla?Teine mure,viimasel ajal hakkas streikima kesklukk.Kasutan uste avamiseks ainult võtit.Pulti ei kasuta ,kuna sellega tekib jama.Toas üldse.Nimelt ust lukustada,ning avada võtmega väga raske.Suht jõuliselt tuleb keerata.Keeran väga ettevaatlikult,kuna jõudu tuleb rakendada ikka väga suurt,ning kardan võtit pooleks keerata.Milles probleem,kas keskluku vaakumi mootor hakkab õhtale minema?
Ootaks asjalike nõuandeid,ning veel,kus see mootor üldse asub?Varem omasin Passatit,sellel asus pagassis paremal pool vist,kui mälu ei peta,sellise musta peno moodi karbi sees.See ka vahel siis jukerdas,liigniiskus vist oli ka mul Passatil probleemiks.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.0% - SQL: 43.0%]