Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prual84

 postitati 26.03.17 16:47
Galv-est on koht kus teenin igapäevast leiba,450 kraadi on meil ja tsingi kihti töötlen nagu tavalist metall pinda enne värvi ja siis olen kasutand tavalist spray värvi ja asjad kestavad.
stihl

 postitati 26.03.17 12:30
Tsitaat:
Algselt postitas: prual84
Eks seisab endalgi b-varuosa ost ees kuigi sooviks kasutatud orig. Ja tiivad tuleb seest igaljuhul töödelda,auto detailidel olev tsingi kiht on vähene,ise olen kuumtsinkind enda auto detailid ja siis värvind(silla jupid jne)


Kas Sul on kodus sama vann, mis näiteks Paldiski Zinkpotis? 400 kraadi väidavad, et sulatsink on seal sees.

Millega pärast kuumtsinkimist oled asjad üle värvinud? See on ju pärast suht libe ja mittenakkuv...

Soomlased, kes samuti nagu meie, elavad lumehanges ja talvel soola sees, on üks spetskrunt välja töötatud kuumtsingitud detailide jaoks.
Kas kasutasid seda ja mis firma toode see oli? Või saan ma areneda ja hoopiski midagi uut teada?

..............

Mis teemaalgatusse puutub, siis - ALATI on kasutatud ja heas korras romulajupp parem, kui poest uus B.
Plekid, stanged, mis vajuvad kambris kuuma käes kõveraks, ja mida komplekteerija kirub maa põhja, jne.
Ok, mingi anduri ostad B osana uue, see on tõesti mõnikord parem, kui vana originaal.
Laagri samuti. Soojendusradika ja šharniiri ka. Esiklaasi samuti.
Kummitihendi ostad A osana uue. Sest B ei ole "selle auto oma"

Midagi läks kindlasti meelest....


.
prual84

 postitati 25.03.17 15:09
Eks seisab endalgi b-varuosa ost ees kuigi sooviks kasutatud orig. Ja tiivad tuleb seest igaljuhul töödelda,auto detailidel olev tsingi kiht on vähene,ise olen kuumtsinkind enda auto detailid ja siis värvind(silla jupid jne)
automees6

 postitati 25.03.17 09:44
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sai siis ka tellitud uued tiivad C5-le, spetsiaalselt küsitud poes Klokkerholm tiibasid.
Tulid siis kohale ja papist pakendi peal on ikka suurelt mingi TONG YANG kiri ja "made in taiwan".
Samas on peal ka mingid Klokkerholm kleepsud. Mida siis arvata sellest, kas on tootmine Taiwani kolitud lihtsalt võid midagi muud?


Minu c4 jale on eelmine omanik TongYangid pannud ja korralikult ära õlitanud. Täpselt ei tea aga mingi 7 aastat on küljes olnud ja tiibadel pole ühtegi roostemärkki. Seega kui keremees on huvitatud ja oskab asja korralikult teha siis pole mingit probleemi.
100

 postitati 25.03.17 09:18
Üldiselt tundub, et suuremad tootjad toodavad oma asju igal pool, tehaseid on mitmeid. Näiteks Michelini rehve olen näinud Made in Italy ja ka Made in Russia ja ilmselt on olemas veel 15 varianti kuna neil pidavat olema tehased 17 riigis.
teet82

 postitati 25.03.17 06:28
Sai siis ka tellitud uued tiivad C5-le, spetsiaalselt küsitud poes Klokkerholm tiibasid.
Tulid siis kohale ja papist pakendi peal on ikka suurelt mingi TONG YANG kiri ja "made in taiwan".
Samas on peal ka mingid Klokkerholm kleepsud. Mida siis arvata sellest, kas on tootmine Taiwani kolitud lihtsalt võid midagi muud?
Rain573

 postitati 09.06.13 15:56
Olen auto varuosadega tegelenud juba 6-7 aastat ja tean ühteist varuosade kohta rääkida. Asi käib nii nagu enamus varuosadega...erinevaid firmasi on palju kes pakuvad. Aga julgen öelda et tootja on 90% üks. Need erinevad firmad kes b osa pakuvad on lihtsalt pakendajad. Ühesõnaga b kere detailid on kõik taiwanist vahet pole mis firma sinna peale kirjutatud on. Tsinki ei ole ja originaalist on plekk õhem. Külge sobivad. On juhtunud sellist asja, et vahepeal on mingi partii mööda tehtud ja sellepärast osadel klientidel on tekkinud eelistused, et mingi lambi firma omasi ei taha jne... Ise ma eelistaksin b kere detailile kasutaud originaali.
melnits

 postitati 09.06.13 13:22
Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Tervist!
Sai kunagi see teema tehtud siin kuid selgusetuks jäi, et kas pre-facelift esitiivad sobivad faceliftile? Hetkel oleks võimalik saada vb. 1999.a. autolt kuid oskab keegi kinnitada, et kas need 2002.a. autole sobivad?
Tänud ja Ilusat Suve!

Erki



Ei tea keegi asjast midagi arvata ja tarka lausuda?:(
melnits

 postitati 08.06.13 19:44
Tervist!
Sai kunagi see teema tehtud siin kuid selgusetuks jäi, et kas pre-facelift esitiivad sobivad faceliftile? Hetkel oleks võimalik saada vb. 1999.a. autolt kuid oskab keegi kinnitada, et kas need 2002.a. autole sobivad?
Tänud ja Ilusat Suve!

Erki
melnits

 postitati 15.10.12 22:04
Oskavad küsida ja romulates hinda:mad:
Kahest romulast leidnud sobiva tiiva ja mõlemas hinnaks 100.-:(
Kahjuks neid c5 kerega tiibasid pole saada eriti. Suht läinud kaup kohe, kui mõni varuosadeks tuleb.
Kui kellegil on, siis võib julgelt pakkuda!:)
rass

 postitati 15.10.12 21:37
Mina otsustasin "romula" tiiva kasuks - ehk siis kasutatud originaaldetail, mis pandi auto külge tehases on seega tsingitud. Aga 100 euri... mina maksin 40 euri vist sellise eest. Vaata ka foorumis ringi, B5 keresid varuosadeks ikka liigub vahest.

Aga jah uued A ja B detailid on mõlemad nö mustad, ehk siis tsinkimata.
melnits

 postitati 15.10.12 21:19
Tänud vastanutele!
Kuid mis oleks kõige mõtekam valik, uut originaali ei raatsi osta ja mingit kehva b- osa ka ei taha mida puuhaluga tümitama peab, et külge istuks. Vast romulast kasutatud originaal osa võtta (lootes, et on originaal), vähemalt istub korralikult külge ja vast on tsingitud ka ja kestab kauem.
80quattro

 postitati 15.10.12 20:25
Originaalkeredetailide TEST
QUATTRO

 postitati 15.10.12 20:16
Mina ei usu, et tehasest originaalplekki üldse tsingituna saabki.
Pole ka teistel 12 aastase keregarantiiga autode originaalplekkidel peale selle musta krundi miskit muud peal olnud.
Zoig

 postitati 15.10.12 19:39
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
B-osad on tsinkimata. See peaks otsustamiseks piisav info olema.
C4 S6 A osa tiivad on ka tsinkimata, võimalik et mõnel uuemal mudelil on seis vähe parem.
melnits

 postitati 15.10.12 17:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Üks suur erinevus on selles, et on olemas kindlad A-osade tootjad, kuid ei ole olemas sama üheselt määratletud B-osade tootjaid. B-osa võid saada Hiinast stantside vahelt või taob selle sulle naaberküla sepp valmis. Tootjaid on tuhandeid, igaüks ise kvaliteediga. Omaette kategooriana veel need, kes autotootjale allhankeid teevad ja samas ka oma nime all samu juppe müüvad. On nad nüüd A või B?


Oskad vb. mõned korralikud tootjad välja tuua neist tuhandetest? Lisaks tead vb. allhanke tootjat ka kes Audile teeb?
Tänud!!
Black

 postitati 15.10.12 17:39
Üks suur erinevus on selles, et on olemas kindlad A-osade tootjad, kuid ei ole olemas sama üheselt määratletud B-osade tootjaid. B-osa võid saada Hiinast stantside vahelt või taob selle sulle naaberküla sepp valmis. Tootjaid on tuhandeid, igaüks ise kvaliteediga. Omaette kategooriana veel need, kes autotootjale allhankeid teevad ja samas ka oma nime all samu juppe müüvad. On nad nüüd A või B?
melnits

 postitati 15.10.12 17:32
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Niipalju kui mina neid uusi B osasid näinud, siis ühelgi pole sisemist mastiksit, ega originaaliga see seis palju parem pole.
Krunt millega detail kaetud on saast.



Tänud viitsimast kirjutada! Eks seda sisemist mastiksit saab lasta peale kanda vast ennem värvimist, kui huvi on. BMW foorumis teadis üks kirjutada, et b- osadel pidi plekk ka jube õhuke olema ja ei taha eriti lihtsalt need kokku ka istuda teiste detailidega.
Veidi sai uuritud selle KLOKKERHOLM kohta, tegemist Taani firmaga ja pidavat vastama A1 standardile. See tähendab, et tegemist ei ole A osaga aga kõik kriteeriumid vastavad A osa kvaliteedile. Et, kui see KLOKKERHOLM vastab A1 standardile vast peaks korralikult külge ka sobima ja plekk ka korralik olema, või mis?

On kellegil veel miskit tarka lisaks lausuda?:)
tarmo

 postitati 15.10.12 17:21
B-osad on tsinkimata. See peaks otsustamiseks piisav info olema.
arsi

 postitati 15.10.12 17:17
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Niipalju kui mina neid uusi B osasid näinud, siis ühelgi pole sisemist mastiksit, ega originaaliga see seis palju parem pole.
Krunt millega detail kaetud on saast.


b osade sobitamisega on rohkem vaeva aga ära ei põlgaks ma neid sellegipoolest. Kui tiib värvida ka seespoolt ja katta vahaga siis kestab väga hästi.
melnits

 postitati 15.10.12 17:14
Peaaegu 50 vaatamist ja kas tõesti pole kellegil kokkupuudet olnud sellel teemal?:(
yanekk

 postitati 15.10.12 17:13
Niipalju kui mina neid uusi B osasid näinud, siis ühelgi pole sisemist mastiksit, ega originaaliga see seis palju parem pole.
Krunt millega detail kaetud on saast.
melnits

 postitati 15.10.12 14:54
Kiirelt otsingut kasutades sellist teemat ei kohanud, et on kellegil kogemusi ERINEVATE tootjate B - keredetailidega? Kuidas istuvad külge (aukude sobivus jne.) ja kuidas on materjali kvaliteet (korrosioonikindlus, õhkue/paks plekk, nõrk,rabe plastik jne.)?
Kas on mõtet jamama, riskima hakata b- osaga, või targem võtta võimalusel kerge defektiga originaal osa?
Kellegil loodatavasti kogemusi ja viitsib kirjutada millise tootja b- osadest hoiduda ja millise tootja osad on võrreldavad originaaliga.
Omal vaja nimelt parempoolset esitiiba ja selleks uuringi erinevaid võimalusi. Autokaubad24.ee sain sellise pakkumise: esitiib koos suunatule kandilise avaga: originaal 4B0821106B 257. 00€ . KLOKKERHOLM 70,06 € , BLIC 48.00 € ja romulast pakutud väidetavalt originaal 99.a. tiib 100 eurot. Selle romula pakkumisega seoses küsimus kas ennem facelifti toodetud tiib sama mis faceliftil?

Suured tänud juba ette ära kaasamõtelejatele!:)

Erki

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.8% - SQL: 35.2%]