Teema ülevaade |
prj
|
postitati 18.01.24 17:20 |
SVM töötab ka ainult siis, kui midagi pole näpitud.
Kui isegi navil on kaardid uuendatud pira teel, siis võid sellele head aega öelda, rääkimata sellest, kui mõni moodul on teise vastu vahetatud, millel
teine kood.
Mul läks viimati SVM-i läbiviimiseks CAN interceptorit vaja, kus reaalajas osad moodulite identifitseerimisandmed ära muutsin, muidu ei saanud tööle.
Tagavaatekaamerat ei saanud kodeerida, sest virtual cockpitil oli uuem soft, kui peaks olema ja vana tagasi flashimisel mooduli numbrit tagasi ei
muutnud
SVM-i boonuseks on see, et lisa läheb ka serverisse üles ja seda on nimekirjast näha pärast. Ka autole algkodeeringut esinduses tehes jäävad kõik
asjad toimima, mitte ei kirjutata kodeeringuid "valeks".
|
siLc
|
postitati 18.01.24 17:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kui tänapäevasemal autol on rohkem lisasid, ei oska ükski mutreid keerav töökoda neid kõiki ümber kodeerida.
Selle jaoks on Audil endal SVM ehk software version management.
Teatud mudelitel ongi lisaks kodeeringule vaja upload'ida dataset või lisaks kalibreerida näiteks kaamera ning õhkvedrustus.
Odavast Poola ponksust soovitan eemale hoida, see pole võimeline kahepoolselt suhtlema Audi elektrisüsteemiga, vaid kopeerib lihtsalt auto
tagatuledelt "suhkrutükkidega" võetud signaale. Kodeerida pole seal tõenäoliselt midagi vaja. Auto ei teagi, et tal midagi sabas tolkneb.
PILT SUHKRUTÜKKIDEST
|
Kas SVM-ks ei oota VAG üldiselt, et ostaksid originaalkomplekti neilt, millega ühekordne SVM kood kaasa tuleb? Muidugi C6 puhul ei pruugi veel nii
karm olla nagu MQB-ga
C6 Allroadile annab varuosakataloog konksu metallosa 4F0800491F.
C6 sedaan/Avantile on nelja erineva suffiksiga koode. 4F0800491C erinevatele keerdvedrudega vedrustustele ja ühele stange variandile. D
õhkvedrustusele ja samale stangele (PR 2K1). G ja H sama loogika aga stange on erinev (PR 2K3, 2K7).
On ka sellist varianti aga kaubanduslik välimus on nagu on ja juhtmesarja peaks eraldi ikka vaatama, selmet sellest kaasatulevast puntrast midagi
kasutatavat välja rookida. https://rrr.lt/autodalis/mob28237-4f0800491f-audi-a6-allroad-c6-kablio-komplektas
|
prj
|
postitati 18.01.24 10:54 |
Westfalia komplekt on koos juhtplokiga, aga kataloogi vaadates annab ainult tavavedrustusega C6-le seda, õhkvedrustusega ei paku.
Kui tellida üritan ütleb "not for air suspension".
Tootekood muidu:
https://www.westfalia-automotive.com/de/en/product-overview/towbar/audi-a6-avant/305269900113-13/
Lett on kuskil 800 eurot.
Ma tõesti ei oska öelda, mis õhkvedrustusega autol teistmoodi on. Võib olla vabalt see, et lihtsalt pole homologeeritud õhkvedrustusega autole, sest
C6 õhkvedrustusega on pigem haruldane. Aga võib olla ka mingisugune konstruktiivne erinevus.
See on ka teema, et pakub ainult A6 Avandile seda, aga mitte Allroadile. Allroadile on alates C7-st.
Ehk siis on küsitav, kas see istub või mitte - ilmselt on vaja natukene katalooge vaadata ja võrrelda, kas tagumine stangekandur on sama või erinev
allroadil ja avandil jne.
Samas, tehase kit on 4F9092157N.
Aga näitab, et 06.2023 dropped without replacement. Viimane hind oli ~1200 eurot.
Kodeerimine on väga lihtne, õpetus siin:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Trailer_Hitch_Retrofitting_(4F)
|
rocket
|
postitati 18.01.24 09:53 |
Kui tänapäevasemal autol on rohkem lisasid, ei oska ükski mutreid keerav töökoda neid kõiki ümber kodeerida.
Selle jaoks on Audil endal SVM ehk software version management.
Teatud mudelitel ongi lisaks kodeeringule vaja upload'ida dataset või lisaks kalibreerida näiteks kaamera ning õhkvedrustus.
Odavast Poola ponksust soovitan eemale hoida, see pole võimeline kahepoolselt suhtlema Audi elektrisüsteemiga, vaid kopeerib lihtsalt auto
tagatuledelt "suhkrutükkidega" võetud signaale. Kodeerida pole seal tõenäoliselt midagi vaja. Auto ei teagi, et tal midagi sabas tolkneb.
PILT SUHKRUTÜKKIDEST
|
twistY
|
postitati 18.01.24 08:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tavaliselt on asi olnud nii, et kuskil töökojas või ise paigaldatakse konks koos mooduliga kaasasoleva skeemi järgi, olgu ta mis iganes toodang. Kui
asi on paigaldatud, on inimene kohale veerenud ja ma olen kõik varustusest sõltuvalt vajalikud kodeeringud teinud. Kümneid, null probleemi ja midagi
eriskummalist seal pole. Töötavad ka Poola konksud ja plokid, peaasi et õige asi osta. Annad müüjale vin koodi ja las tegeleb. Igaüks peaks ikka oma
teemat valdama, Sina kliendina ei peagi teadma, milline see moodul välja näeb. |
Sekundeerin. Üsna lihtne töö kui ostad mooduliga konksu ja tegija vähegi mutreid keerata ning vcds-s paar klõpsu teha oskab.
Keeruliseim asi on ehk tagastange plekist "difuusorisse" ava lõikamine. Või siis osta kohe avaga plekk RRR.lt
|
Jann
|
postitati 18.01.24 04:44 |
Tavaliselt on asi olnud nii, et kuskil töökojas või ise paigaldatakse konks koos mooduliga kaasasoleva skeemi järgi, olgu ta mis iganes toodang. Kui
asi on paigaldatud, on inimene kohale veerenud ja ma olen kõik varustusest sõltuvalt vajalikud kodeeringud teinud. Kümneid, null probleemi ja midagi
eriskummalist seal pole. Töötavad ka Poola konksud ja plokid, peaasi et õige asi osta. Annad müüjale vin koodi ja las tegeleb. Igaüks peaks ikka oma
teemat valdama, Sina kliendina ei peagi teadma, milline see moodul välja näeb.
|
huviline777
|
postitati 17.01.24 19:38 |
Aituma info eest, saatsin ka nimetet kohale e-kirja oma murega.
Küsiks üle, et kas kusagil on mingi viide või info, missugune see moodul/vaheplokk peaks üldse väljanägema või mida sisaldama, et oleks õige asi?
Tespera Tallinnas tegi pakkumise (sisaldab ka moodulit) ja hind ka mõistlik (poltliidesega Poola konks) koos paigaldusega - kuid hea oleks muidugi
teada, kas see moodul mida pakuvad ka õige on ja auto ajuga suhtlema hakkab vms. Ning et valet asja ei ostaks
|
huviline777
|
postitati 17.01.24 19:32 |
Aitäh soovitamast, nemad ütlesid otse välja, et hetkel nad sellele masinale ei suuda töid teostada.
|
siLc
|
postitati 14.01.24 10:12 |
Elektriosa korrektseks paigalduseks saate Lõuna-Eestis pöörduda LeVWFreaks poole.
https://www.facebook.com/levwfreaks
|
rocket
|
postitati 13.01.24 23:57 |
Soovitan paigaldada kindlasti originaalkonksu, seda nii turvalisuse kui mugavuse aspektist lähtudes. Võid minuga ühendust võtta ja saan suunata kust
paigalduseks vajalikku leida.
siLc jutt on samuti õige, et CAN moodul mitte ainult ei saa auto käest vajalikku infot tulede lülitamiseks, vaid ta peab andma auto elektrisüsteemi ka
tagasiside, et lisaks tagumisele udutulele toimuks parkimisandurite väljalülitumine jms.
Originaalkonksu paigaldamise korral toimub järelhaagise ühendamisel automaatselt ka Allroadi pidurisüsteemi ja õhkvedrustuse töö ümberkohandumine,
samuti olemasolu korral reavahetusassistendi, adaptiivse püsikiirushoidja, tahavaatekaamera reziimi muutus.
Lisaks orig. kärukonksu juhtmoodulile on sellisel juhul vajalik ka kõigi nimetatud alamsüsteemide arvutiga ümberkonfigureerimine.
Ühesõnaga erinevate juhiabi assistentide olemasolul oleks mitteoriginaal konksu paigaldamine C6'l ilma tõsiseid häireid ja täiedavaid veakoode
tekitamata väga keeruline.
|
siLc
|
postitati 13.01.24 17:03 |
Soovitaks võimalikule paigaldajale esitada kontrollküsimuse: kuidas paigaldatav komplekt lahendab tagumise uduka väljalülitamise kui treiler on
ühendatud?
Kui vastus on stiilis "ei lülitata välja", siis soovitaks selle koha teenuseid mitte kasutada kuna arvatavasti pakutakse treileri moodulit, mille
piduri ja suunatulede signaalid võetakse tagatulede "vahelt". Autodes, kus auto elektroonika hoiab auto välisvalgusel "silma peal" ja kostitab
autojuhti pirni rikete korral veateadetega, on selline paigaldus kurjast.
Korrektne treileri moodul ühendub auto CAN andmesidevõrku ja pidurisignaalid võetakse tagumise BCM-i juurest.
|
Typhome
|
postitati 13.01.24 16:42 |
semako.ee
|
huviline777
|
postitati 13.01.24 15:58 |
Tervist,
kas keegi on lasknud paigaldada C6 2009a. Allroadile kärukonksu Lõuna-Eestis, sooviks infot ja kontakte?
Respo enam ei tegele ja esindusse ei tahaks pöörduda sellega.
|
|